4 April

Nu har jag precis ätit lite mat efter ett hårt ryggpass på gymmet med Joakim!

Han visade mig marklyft som jag körde med 30 kg! Hade tydligen väldigt bra teknik, haha :)


Igår jobbade jag 16-21.30. Direkt efter jobbet gick jag till gymmet och körde ben i cirka 45 minuter.

Då blev det lite knäböj, benpress och andra ben/rump övningar. Var helt själv också under hela tiden jag var där, underbart!


För några veckor sedan tog jag några "formbilder" som jag är lite sugen på att lägga upp här. Verkligen inget att skryta med,  men lite roligt att ha och jämföra sedan efter några månader! Får klura lite på den :)


Snart är det dags för jobb 15-21 sedan blir det gymmet igen, crosstrainer 1h denna gång!


PUSS
 
  Dagens frukost/lunch
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0