Strängnäs

Både jag och Joakim har på senare tid blivit intresserade av att flytta till Strängnäs om kanske 3-4 år. Ligger ca 3 mil ifrån Enköping. Väldigt mysig stad!

Har man tur kan man hitta en fin lägenhet i centrum vid vattnet (såklart där man vill hamna!)
Har varit i Strängnäs några gånger men aldrig liksom tänkt "hit kan jag ju flytta!". Men ju mer jag tänker på det desto mera gillar jag tanken:)

Har kollat runt lite om Strängnäs. Lägenheter, restauranger, jobb osv. Finns tydligen massor med restauranger och caféer. Många vid vattnet. Sedan var det flera undersköterke/personlig assistent jobb också så det är ju suveränt!
Om något år åker vi nog dit någon helg och bor på hotell för att se hur staden är.
Så man vet aldrig om vi hamnar där senare .. :)






Kommentarer
Postat av: Boel

Strängnäs är mysigt!

Klart ni ska bo där;)

2012-03-15 @ 17:00:35
Postat av: Jossan

Jag kan bara hålla med din mamma :D

2012-03-19 @ 20:23:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0