Sweet 16

Om 16 dagar åker jag och Joakim upp till Enköping och hälsar på! Känns nu som en evighet sedan jag var där..
Har dock en liten "baktanke" med besöket, hehe. Ska nämligen ta ner min Pärta Kajsa!:)

Har längtat som en took efter det lilla pyret och äntligen får jag ta ner henne! En liten bit av Enköping och mitt gamla liv.

Vi har letat en del efter hundpensionat/dagis men bara hittat några som var ca 8+mil bort. Känns lite väl mycket att åka 16 mil för att lämna/hämta hund. Då blir det liksom inte värt besväret..
Men för ett tag sedan fick jag veta att min arbetskamrat har ett hundpensionat som ligger 0,5 mil ifrån Gislaved. Helt perfekt!!

Så vi ska snart åka dit och kolla av allting med henne, pris, när man kan lämna henne, om man kan vänja hundarna långsamt vid Kajsa och tvärtom så att hon inte får en chock stackarn. Sen vill jag gärna att det ska finnas lite alternativ till hundpromenad. Alltså att om Kajsa är en liten terrier bitch där som hon kan vara så är det ju lättast om Anita går själv med henne. Men tror allting kommer ordna sig och bli superbra när Kajsa väl kommer :)










Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0