Miss Fatty

Om 8 dagar ska jag och Joakim hämta våran lilla Kajsa!!! :) Längtar så otroligt mycket. Ler så stort bara jag ser hennes nya fina matskålar, tihih.

Det är dock det enda vi inhandlat, matskål, vattenskål och sen lite godis.
Kikar nu efter halsband, koppel, flexikoppel och leksaker.
Har öppnat en ny djurbutik här i Gislaved och där köpte vi skålarna till henne, såg också massa fina hundbäddar men vi måste kolla vilken som passar bäst så dom ska hon själv få pröva ut:)

Känns så skönt att få hit henne äntligen. Hon har levt halva sitt liv och jag vill verkligen inte missa andra halvan. Ångrar verkligen hur dåligt jag tog hand om henne sista tiden innan jag flyttade. Jobbade hela tiden och den lilla tiden jag inte jobbade var jag här nere. Så det ska bli så roligt nu att bara gosa med henne, ta med henne på långa promenader, och skämma bort henne massor!






Kommentarer
Postat av: Jossan

Vad mysigt att få hem henne. Hoppas det funkar bra :). Snart ses vi.

2012-01-19 @ 20:32:52
URL: http://joseefiin.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0