Sunshine

Sån härlig dag det är idag!!!:) Solen skiner och det är 8+!

När jag skulle ut på min långpromenad sneglade jag lite på min skinnjacka i hallen men det kanske skulle vara att ta i lite, haha.
Varit lugn dag hittills annars. Ringt till tandläkaren och fått allt avklarat med byte, fakturor, tider osv. Skönt! Himla krångel att dom i Enköping inte alls visste hur jag skulle göra med mitt avtal som jag har med dom.. Tur att dom i Gislaved hade lite mera kunskap om det!
 
Sen ätit lite lunch, gått min långpromenad som sagt.

Och när jag var ute så ringde Johanna (min chef). Blev lite orolig när hon sa att det var hon. Trodde jag hade skrivit fel med tider osv i tidrapporten. Men det var bara vikariebanken som var nere och dom kunde inte skicka ut förfrågningar med jobb via sms. Så fick 16.30-21.30 idag. Jippi:)

Skulle egentligen ha sett volleyboll med Joakims pappa och syster men det får vi ta en annan gång. Hade kanske inte hängt med så värst i spelet men sån otur att just idag när jag har något planerat, DÅ fattas det folk ;P Inte i måndag, tisdags eller igår. Menmen, ska ta och hoppa in i duschen och göra mig iordning!

Just det!
Joakim ville att jag skulle ta bilder och lägga upp på hans nya fina fälgar som han hämtade idag, så att Sussie kunde se dom :)







Kommentarer
Postat av: Sussie

ha ha ha åh vad fina!!!

kram :)

2012-02-24 @ 20:21:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0