Ny start!

Tänkte fortsätta denna saknade lilla blogg. Nu har jag all tid i världen att blogga om mitt ohändeserika liv;)

Jag flyttade för en vecka sedan. Till Gislaved, (småland!?). Det trodde nog ingen, haha. Men jag mitt pucko gick och blev kär i Joakim som bodde 40 mil bort så hade inte så mycket val.

Iallafall så har den här veckan varit fullspäckad med städning, upppackning, handlingar, middagar, ihopsnickrande utav möbler m.m.! Kul som fan tycker jag. Sakta men säkert börjar vi få iordning på stället.
Var på ikea senaste igår och inhandlade matta, toasits, tvättkorg, stående badrumsskåp, maaassa galgar, nya skåphandtag till köket, lådor till garderoben, rullgardin, kuddar, filt, sängkläder, och en våg. Måste dock tillbaks och köpa ännu flera galgar, tyckte vi köpte nog men det skulle nog behövas 25 till, haha.

Hann inte fixa mycket igår då vi kom hem efter fem och sju skulle vi vara hos Joakims föräldrar. Kom hem efter 1 därifrån, efter lite för mycket vin (för min del) och öl samt whiskey för Joakims del så lockade sängen!

Har fått snickra själv nu för Joakim är och tatuerar sig så nu jäklar möbleras de och ändras de ;)

Nej det här får allt räcka. Nu ska jag till meddo och få lite färg, sen ut på min lilla springrunda :)


Min lilla gata, Ängsgatan!
( tredje balkongen från vänster högst upp är våran lägenhet)

PUSS


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0