It matters

Min vanliga kväll - tv och dator! Pathetic I know!

Skulle jobbat 14-21 idag men jobbet ringde igårkväll och frågade om jag inte kunde jobba 7-14.30 istället. Varför jag tacka ja är ju ett under, sitter själv och gör nada. Menmen, dom lär ju blitt glada på mig iallafall:)

Den 16;e är det dags för en tripp till Enköping!!! 1½ månad sen jag var där då (omfg), och Joakim följer med! Fira min födelsedag och kanske en utgång står på schemat.
Sen är jag hemma 3 dagar och åker sedan upp igen för att fira jul/Wildas födelsedag. Woop!

Ah och det var typ det jag hade att säga.. Haha. Hatar att uppdatera när jag varken har kamera eller liv.
Jo imorgon blir det fan träning! Har fortfarande träningsvärk från i lördags. I.hela.kroppen! Sen blir det en sväng till polisen för att skaffa nytt pass, sedan träffa Dona(:

Neheee, nu ska jag byta sängkläder och ta hand om lite tvätt.

Puss så länge!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0