Vem lämnade vem

Blev superglad när jag klicka in mig på medvind och såg mitt schema för morgondagen. 7-12!! Trodde jag jobbade 7-13.30 så det var ju en oerhört glad överrasking.

Efter jobbet blir det ett besök på UM, sen en sväng på stan. Måste verkligen hitta nya jeans för alla mina sitter slappt.. Sen hinner jag nog med en liten solning på 30 min också om jag har tur (;

Btw så har jag fått en "ny" kompis i sängen. Kajsa den lilla plutten sover här varje natt nu, riktigt mysigt faktiskt. Idag sov hon till 12 (!!!) helt sjukt! Jag vaknade av att min mob vibrera och lät men hittade den inte för att Kajsa låg på den. Men inte fan vaknade hon.. Knäpp hund de där. Sover lika tungt som sin matte, heheh ;D



Min otroligt håriga sötnos <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0