Break away

Hemma från ännu en dag på jobbet. Idag var det jäkligt lugnt som tur var, jobbade själv hela dagen .. Men eftersom jag bara jobbade från elva till halv fem så gjorde det inget.

Fick skriva i massa dagar också som jag ska jobba i maj/juni. Suger dock att jag ska jobba dagen efter min student, börjar kl 9.. Fattar inte hur hon tänker. Sa att jag inte kunde jobba då eftersom studenten var innan. Hon svara då " men Sofia.. jobb eller festa?" Man tar studenten EN gång, okej om de hade varit så att jag planerat att festa bara för det går ju att avboka. Men studenten är liiite svår att ändra på. Jobbar hela den helgen. 5/5 och 6/5.. Suuuuck !

Nu ska jag ta en långpromenad och sedan hoppa in i duschen.






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0