I could really use a wish right now

Så, nu har jag haft min depphelg. Nu ska jag skärpa mig tills studenten. Gå i skolan varje dag, på ALLA lektioner, plugga, vara social, inte sitta hemma som en jävla nörd. Nu jävlar!

Sista gången jag rycker upp mig såhär för tänker inte ramla ner i depp igen. Så jävla trött på det.

Blev lite för mycket nu i helgen bara när en av mina bästa vänner betedde sig som en jävla idiot. Men orkar inte tänka på henne längre. Eller snarare VILL inte tänka på henne. Aldrig mer..

Nu ska jag bara sätta på hög musik och plocka lite i mitt rum, yeaah ; )










Kommentarer
Postat av: nils karlson pyssling

good for you fia.stå på dig girl! :D

2010-04-25 @ 21:01:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0