Senap och ketchup

Jossan och jag tog en tripp till Donken igår runt halv elva. Vi skulle dit och fika men det slutade med Big Mac & Co.
Vi satte oss och skulle käka och jag sa till Jossan att hon alltid tar för mycket peppar som hon har i ketcup. Då plockar hon fram saltet och pepparn och säger; Men vadå, det är ju faktiskt bara EN ketchup och EN senap kvar! 
Jasså, Jossan? Ketchup och Senap? Inte salt och peppar då? Höhöh, hon var nog lite trött x)


                                                       

                                                        
Varför ser aldrig en Big Mac ut såhär man får den? Aldrig!




Hade tråkigt så jag tänkte att jag skulle trixa lite med mina naglar.
Målade först rosa som bas och sen svart nagellack som jag skulle göra mönster med.
Skitenkelt trodde jag! Bara att ta tejp så blir det rakt. FYFAN!!!
Använde 40 små jävla tejpbitar, har suttit med en NÅL för att fixa till det. Och man måste ju vänta tills en rad torkar tills
man kan göra en bredvid! ALDRIG MER! Nästa gång går jag till ett proffs som kan det där! 

                                                      

                                        
Typ så ser mina naglar ut, fast rosa och svarta..Mina ränder är snea .. Och inga blommor.. Och fula

Kommentarer
Postat av: Silvia

Alltså usch hur kan du äta på det där stället. Vet du hur ohygieniska deras toaletter är och för att inte tala om resten av deras äckliga hamburger restaurant. Och hur kan du äta kött?? Stackars kor. Tänk om du var den där kossan som blev en hamburgare. Skulle inte förvåna mej om du var tjock, du är ju då verkligen inte Perfekt... som jag

2009-05-25 @ 13:49:43
URL: http://silviavoneisten.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0