Scandic Nord here I come!


Vilka praoar där då???? JAG OCH NINNI!




Bytte praktikplats idag! Jobbar nu på Scandic Nord :) Imorgon blir det att hämta grejerna på Cajsas kök. Men det ska Ninni göra innan vi börjar. Hon ska låtsas vara min syster och säga att mina kockkläder måste tvättas eftersom jag är sjuk. Höhöh. Men måste iallafall ringa och säga att jag inte kommer dit mer, vilket blir mindre roligt ..

Vi satt och väntade på bussen till våra praktikplatser och jag fick ont i magen igen, och panik. Sen kom vi på idén att vi skulle fråga Peter( han som jobbar i köket på Scandic) om han tog emot två praktikanter i sitt kök.

Vi tog bussen dit och Ninni gick in och prata med honom. Sen tog hon in mig, han frågade varför jag inte trivdes där och sa att jag självklart fick praoa där istället! LYCKA! Så det var ju bara att byta om och börja jobba :)

Kom hem sju idag.. Blev lite sent för vi började kolla kläder och sen skulle jag fixa en helt ny stil till Ninni. Hon hatade allt jag tog in i provrummet men sen när hon tog på sig det älskade hon det ; ) Im good !

Kommentarer
Postat av: Mica

åh gud så skönt för dig :D !

2009-05-26 @ 11:11:10
URL: http://kirrabiffen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0