It was you

Körde lite igår igen, fan så duktig jag är! ;D

Just det, Ninni tog sitt efterlängtade körkort idag. Grattis! (:

Sov till tre idag, skulle egentligen gått till skolan och haft nationella i engelska. Men försov mig och missade bussen, så det var ju bara att sova vidare. Ställde klockan på tio för jag tänkte gå upp, och sedan cykla till skolan för vi har bagerikurs nu på torsdagar och fredagar. Men då hade både Jin och Lovisa skrivit att vi inte hade det varken idag eller imorgon. Fan så skönt! Sova i fem timmar till då ; )

Har verkligen inte gjort nån nytta alls idag. Kollat på Pirates of the caribbean 3;an. Gråter jämt i slutet när Elizabeth och Will är på ön och han ska gå. Sorgligt värre..

Men iallafall, nu ska jag nog kolla på en till film och sova. Är på så sjukt dåligt humör, skrattar inte alls som jag brukar göra jämt och ständigt och orkar inte göra något. Hoppas jag är på bättre humör imorgon så jag kan göra lite nytta ;D

O V E R  A N D  O U T


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0