It could happen

Punktformad beskrivning av dagar ; ) Eller nåt sånt.

Gårdagen!


 

  • Skola. Bageridagar. Gjorde lite tårtor och sånt, lägger upp bilder på de:)
  • Lunch på donken,  ( inte bra ) !
  • Skjuts hem av Ninni, tacktacktacktack:)
  • Fika lite med Ninni hemma hos mig ute i det fina vädret!
  • Hem till Sandra och äta middag med mamma, Mille, Johan och Sandra såklart
  • Hem och sooooova skönt :)

 
Idag!


 

  • Åka med Ninni till skolan. Bra med vänner som har körkort ;) Kommer nog få skjutsa som fan när jag får körkort. Haha
  • Rensa skåpen, sista skoldagen idag!
  • Åka hem, Ninni skjutsade mig.
  • Ringa 375 ggr till praktikplatsen men dom svarade inte.. gick inte att skriva mejl heller:S
  • Ninni och Jinpin kom förbi helt plötsligt och sa att vi skulle träna, packar kläder och åker in. Men vad gör vi? Käkar på donken! :D haha
  • Hem och duscha, fixa mig och åka in till stan och hämta mat som Sandra beställt. Sedan åka ut till Johan som har fest och ge honom all mat.
  • Nu sitter jag här och ska snart fixa mig, fest i Bålsta ikäll! :)
  • O V E R  A N D  O U T





Tårtorna som jag, Jintana och Ninni gjorde


Kommentarer
Postat av: sabina (fotodagbok)

oh vilka goda tårtor!

2009-05-16 @ 19:49:53
URL: http://sabinabergstedt.blogg.se/
Postat av: Felicia

Mycket fin Blog du har =)

2009-05-16 @ 20:04:38
URL: http://feliciaaamariaaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0