Fin utsikt

  • Praktik 2 på Scandic!  I love it I love it and I love it

    Innan praktiken började klockan nio åkte vi förbi Cajsas kök och hämtade min rock, mina skor, mina byxor och min mössa. Ninni var inne och hämtade dom och låtsades vara min syster och jag stod utanför och väntade. Hah! Min lärare får ringa dom sen, vet inte vad jag ska säga till dom.
    "Hej, jag ska sluta praktisera hos er för jag hatar er" Nä, låter inte så värst bra tycker jag.

    Iallafall så gick praktiken super idag! Fixade shoppen  med lilla björnen. Han är som en liten björn, skitrolig och jättesnäll kille ( farbror ) ? som jobbar i köket. Ninni fick hoppa in i "riktiga" köket med Peter. Hon fixade shoppen i tre dagar så hoppas att jag också får det så jag kan gå in och steka, koka, grilla och greja :)

    Ninni hade kokat 5 kg rödbetor som vi skulle skala efter lunchen. Om någon säger åt er att göra det, säg nej! Det är så jävla tråkigt och man får skitont i fingrarna. Iallafall så stod vi lutade mot diskbänken för att vi var så jävla trötta i kroppen. De tre kockarna står bakom oss och så säger en utav dom ganska lågt "Fin utsikt". Bara Ninni som hörde det för jag var i min egen lilla värld. Och hon sa att han menade att utsikten var våra rumpor! HAHA! Härligt. Vi stog och putade som fan för att vi var så jäkla trötta. Jävla Peter asså, snusko.

    På lunchen tog han fram en tidning och läste högt;" Sommarens badmode, ååh då kan man kolla på avklädda tjejer"
    Höhhö, skön kille.


    Efter praktiken gick vi till en skönhetssalong och pratade om soldusch som vi ska göra i veckan, sen gick vi till Centralen, tog ut pengar och blev attackerade utav såna där Tele gubbar. Jävlar.. Ninni blev iallafall fast där för hon var för trött för att säga nej. Dom pratar i 10 min och sen avslutar killen med;" Du kan ju ta mitt nummer om du får något problem med det här sen " och Ninni svarar bara : " eh nej tack " Haha, sån diss!
    När vi äntligen kom iväg så var det bara att vänta en halvtimme på bussen, suck. Men efter 5 min ( kändes det som iallafall ) så kom bussen. Hoppade av vid Litslena och åkte till Skolsta och tankade bilen sen till Grillby och där hämtade mamma mig.   Där var min dag !


    Upprepade meningar under dagarna:
  • Snygg rumpa! * SMACK *
  • Det vankas knull
  • Oh neej.. Upptagen!
  • Som en riktig bamsing till bög!
Nu ska jag fan sova, goodnight folks !


Så jävla hett med kockmössa



Ah men vi matchar ju



Sötan satt och kollade ut genom fönstret nästan igenom ett helt Sex and the City avsnitt.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0