Plast Glas Papper Metall

Sitter i skolan med Lovisa. Hon sitter och beklagar sig över sin svampmössa som åker ner i pannan. Egentligen ska vi plugga Naturkunskap, skriver om återvinning. Riktigt roligt ska ni veta. HAHA, hon spottade ut sitt tuggummi på skrivbordet, det såg jättroligt ut!

Idag ska jag klippa mig, och färga håret, blir brunhårig! Är så trött på mitt svarta hår. På morgonen ser jag ut somen häxa.. blek och svarthårig, nej tack! Lägger in en bild sen ikväll, eller direkt när jag kommit hem:)

over and out

Kommentarer
Postat av: matildah

Ja visst är hon =)

Kan faktiskt skryta med att hon är nästan den enda med den rasen i sverige ,

( kanske för att ingen vet vilken ras hon är )

2009-03-31 @ 15:39:19
URL: http://matildaah.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0