Oh Boy!

Oh boy
You make me feel so
oh boy
You really turn me
on boy
and I don´t know what to do
I really really wanna..

..be with you
like I was before
this distance between us
makes me want you more

I do mean
you are the cutest boy I´ve ever seen
and you´ve got that something
something that I want, something that I need, a dirty little young girls dream


Har gått och kärat ner mig totalt i Miss Li !  Den här Oh boy är så jäkla härlig om man verkligen lyssnar på texten, den och I'm sorry he's mine är mina favoriter. Lyssnar nästan bara på seriös musik, depp punk/rock typ. Men ibland måste man ju bli glad av musik också, och då är Miss Li perfekt! 


                                                          

Miss Li - Oh boy : http://www.youtube.com/watch?v=yEirC0ywWLM

Kommentarer
Postat av: fia

Nu har jag ytterligare en bloggtävling hos mig, Det är jättelätt att medverka i tävlingen, välkommen att delta!

www.metrobloggen.se/FiaOfSweden

2009-03-17 @ 11:04:56
URL: http://www.metrobloggen.se/FiaOfSweden

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0