Människor är verkligen monster!

      http://www.youtube.com/watch?v=PztTA5EVGQU


Blir helt knäckt när jag ser det där. Jag fattar inte hur någon människa kan göra sådär? Mot någon som är så försvarslös, så liten!

Varför skaffa barn när du ska våldta det och slå, bita, sparka det? Hur kan man bita sitt eget barn? Hur kan man våldta en 6 månaders bebis? Jag fattar det verkligen inte, är helt chockad. Sånt där gör mig så jävla förbannad, sånt och djurmisshandel. När dom inte kan göra något tillbaka, dom kan bara ta slagen.
 
Fyfan, såna människor borde verkligen inte få leva! Får inte fram ord för det här, äckligt, hemskt, ofattbart räcker inte!!



                                                           
På denna bild är Brianna död, men dom har suddat bort blåmärkena, rivsåren och bitmärkerna. Ett sånt helt underbart söt barn!

Kommentarer
Postat av: Tarja

Den video och det som hände den stackrs baby är så hemskt. Men jag fattar inte varför inte omgivingen inte reagerade förrän det var försent...

2009-03-21 @ 13:39:34
URL: http://lillamammabitchen.blogg.se/
Postat av: Anonym

sånna människor har varken sunt förnuft eller någon skam i kroppen!!! :O awful!!

2009-03-21 @ 13:48:07
URL: http://nylastyle.blogg.se/
Postat av: bloggowner

nej, och att vissa visste om det och inte anmälde är ju helt otroligt..

2009-03-21 @ 13:50:23
Postat av: Värdlens bästa :)

ja det finns verkligen idioter till allt. Dom jävlarna är inte ens värda att dö, dom ska fan lida för att dom gjort sånt där. Sätt in dom i fängelse och låt alla i fängelset veta vad dom gjort så att dom kan bli riktigt jävla misshandlade och torterade där inne.. Blir så förbannad och ledsen när jag hör om sånt där & djurmisshandel är samma sak. Varför i helvete misshandla ett litet barn eller ett djur som inte ens har en chans att försvara sig? Jävla idioter...

2009-03-21 @ 14:38:16
Postat av: bloggowner

Ah helt sjukt är det! Ja, de som har mage att göra sådär förtjänar samma öde ..

2009-03-21 @ 14:40:47
Postat av: maja

hemska människor!!! blir så förbannad när jag ser sånt där...

2009-03-21 @ 14:42:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0