LoveliLoveli

Sitter i skolan nu, borde väl egentligen plugga. Men som att det finns ork för det! Haha nej. Men vissa vill ju att jag ska lägga upp videoklipp när jag sjunger, nån som kan hjälpa mig med det?:) Har ingen aning om hur man gör, lärde man precis hur man tog upp en bild, hah. Så teknisk är jag!

Åh, satt och pratade med mamma igår om att åka till Säfsen! fyfan så härligt att åka skidor igen! Vill åka nu!!
Det är så skönt att göra de, gå upp tidigt, åka i backarna hela dagen, äta god lunch och sedan åka till stugan och mysa framför brasan. Kan det bli mer härligt? Ska nog ta och lära mig lite schysta tricks också när jag ändå är på G!

Och kära kusin, när ska vi åka då? Det är ju ett måste faktiskt, men nu är det väl kanske försent, så man får väl vänta tills nästa år. Menmen, den som väntar på nåt gott väntar Aldrig för länge!

Kommentarer
Postat av: Kusinen :)

Helt rätt, den som väntar på något gott väntar aldrig för länge :). Ja, lär henne hur man lägger upp videoklipp, för då kan jag gå in och smygläsa och också lära mig ;D

2009-03-11 @ 16:48:13
Postat av: Sara

kan man verkligen göra det på blogg.se då?

2009-03-11 @ 17:32:53
Postat av: Anonym

Jo men det ska man väl kunna göra. Andra har ju det.

2009-03-11 @ 22:38:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0