Jesus amalia




Herregud, jag har verkligen perioder där jag skriver. En dag kan jag skriva 3-4 inlägg och sen kan de gå flera veckor. Har enkelt skrivtorka(+), händer alla bra låtskrivare och författare:D och mig såklart ..

En vän tipsade mig om den här låten         http://www.youtube.com/watch?v=gM9jZAVQ7s4  <3
Kärlek
till den säger jag bara, gudomlig! Synd bara att det inte går att ladda ner den, men därför är ju youtube så bra!

Blir en väldigt lugn helg, massa plugg och imorgon middag med la familia + mormor. Hennes sambo fyller år så då blir det myspys hemma.

Och för övrigt så går allt på the love front så jäkla bra! Det ska vara gött å leva annars kan dä kvitta, typ så känner jag just nu. Och visst tamefan är de gött! Men love var det ju, har haft en liten hm vad ska man kalla det? Ögongodis! Ett tag i min skola, och herrejesus säger jag bara, det är sånt ögongodis så om det varit godis for real så hade jag varit på Tjockholmen nu. Eller fat camp enligt L, har en tröja där det står "CAMP" på, så känner mig som en tjockis som lyckats gå ner i vikt när jag har den på mig, jäj!

Skulle plugga också ja, har SJUKT mycket jag måste ta igen .. Kan ju nämna Lite här iallfall, för det är ju något ni verkligen vill läsa en fredagkväll? Jajamensan!

  • Fett prov
  • Fisk prov
  • Ost prov
  • Mejeriprodukter prov
  • PM till samhäll
  • Uppsats till svenska om brott och straff
  • Prov i naturkunskap
  • Prov i hygien
  • Författarbete i svenska
  • Prov i svenska om renässansen
  • Prov i idrott

Åh vad jag bara älskar skolan!  Ska kanske gå och fortsätta plugga nu? JA

H E J  D Å  <3





                                       Snygg va?;D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0