Can you see me

 

Jag hatar falska vänner, och det har jag alldeles för mycket av. Eller kanske inte falska vänner, utan vänner som tar mig för givet.

Hör aldrig av sig, dom totalt skiter i en, och sen när dom får problem då är det mig dom hör av sig till. Och jag gillar att hjälpa folk, vill inte att dom i min omgivning ska må dåligt, men varför ska jag alltid finnas för er när ni aldrig finns för mig?

Jag ger upp nu, kommer aldrig mer höra av mig till er. Vill ni ha kvar mig som vän så får ni anstränga er.

Har få nära vänner, kanske 4-5 stycken, som vet allt om mig. Och som jag verkligen kan prata med, och det är jag glad över, finns dom som inte har någon alls.

N.J.L.M.J <3




                                      

Kommentarer
Postat av: anonym

du har alltid mig

2009-03-22 @ 15:30:27
Postat av: one of them

Jag förstår dig helt. Men skit i dom DUMMA jävlarna.. Du är värd riktiga vänner <3

2009-03-24 @ 13:56:22
Postat av: LOVE

Jag älskar dig!!!!

2009-03-24 @ 18:29:01
Postat av: your "giraffo"

du kommer alltid ha mig kvar:)

2009-03-27 @ 21:49:56
Postat av: bloggowner

tack hjärtat :) !

2009-03-27 @ 21:56:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0