Skulle hellre vilja ..

Ligga i ett mysigt spabad i *pip* 's famn.




Eller kanske gå på Big Comedy med Jossan?



Eller bara ... äta godis och prata med Jinpin?



Eller mumsa på det här på tåget från Västerås?



MCDONALDS MAT! Det vill jag ha, bigtime..





Okej, kände att det blev lite mycket mat i slutet.. Men knappt ätit något idag :O Vet inte alls vad jag ska laga heller.. Kycklinggryta? Hälleflundra och nån god sås? Min nya <3 rätt pyttipanna med rödbetor och vändstekt ägg? Har aldrig gillat det så nu kom allt på en gång, love it! Men det känns lite fel en lördagkväll. Vafan, hjäälp!

Kommentarer
Postat av: Fanny Gillbjer

ursäkta, såg hur du spammade på dessies sida. är det bara besökarna du vill ha? besöksrekord? vill du liksom inte ha läsare som uppskattar det du skriver.



Aja, jag gick ju in på din blogg. Så jag bjuder på den lilla extra besökaren.

2009-07-04 @ 15:54:46
URL: http://fannygil.blogg.se/
Postat av: Anonym

Vilken fin blogg du har =)



Vill du ha gratis kläder i en mängd olika affärer?

Eller biobiljetter kanske?

Tryck på länken och registrera dig, sen är det bara att samla poäng som du byter till presentkort i valfri affär. Superenkelt och roligt.



http://www.gratismode.se/?c=57742

2009-07-04 @ 16:01:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0