vill att det ska vara sant

ska det verkligen vara vi? JA
älskar jag honom?              JA
älskar han mig?                   JA


Egentligen det enda man behöver veta, men att jag ens tänker att det kan vara tvärtom. Nej på alla frågor, då börjar jag undra .. vad är det som är fel? För jag ser de då inte.

På ytan ser allt så perfekt ut, vi ler, vi skrattar, vi kramas och är nykära.
Men jag känner mig själv, och jag är inte lycklig.

Ska jag avsluta allt innan det går för långt? Eller är det försent?
Jag behöver verkligen hjälp..

Han frågar vad jag vill, jag ska svara ja eller nej men dom orden vill inte komma ut. Jag tänker inte säga ja och fortsätta när jag är så osäker som jag är. Jag tänker inte säga nej och göra slut när jag älskar honom så sjukt mycket.

jag vill spola tillbaka tiden för tre år sedan då vi var tillsammans, allt var bra mycket enklare då.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0