Stick with you

Kommer inte skriva på ett tag nu, har inte alls tid till det. Har egentligen bara tid med EN sak just nu, och det är att plugga stenhårt. Men inte ens det gör jag. Jag tränar, hela tiden. Eller så planerar jag hur jag ska träna.

Mår dåligt när jag sitter still, när jag varit ute och sprungit kommer jag hem och sätter på bodycombat eller tränar på min dans. Blivit lite beroende kanske? Japp. Nu är det bara bra att jag rör på mig, men vill inte bli så smal som jag var 2006, åt knappt alls då och vägde 48-49 kg. Hoppas bara att jag kommer kunna sluta nu och inte bli helt galen och träna tills det inte finns något kvar. Men nä, det är nog ingen fara. Några kilo ska iallafall bort ;D

Blir irriterad som fan när folk säger som att dom vet Exakt hur mycket dom ska gå ner " Jag ska gå ner 4 kg." Varför inte bara skita i att ställa sig på vågen och träna tills man själv tycker att man ser bra ut? Hellre att man ser bra ut och enligt vågen väger man mycket, än att man tycker att man ser skitstor ut men på vågen står det 45. Men det är väl en smaksak kanske? Jag har slutat väga mig nu helt, eller nej nu ljög jag faktiskt, vägde mig för ett tag sedan och har gått upp?! Äh, muskler väger mer än fett ;)

Ser själv att jag blivit smalare, och andra med så struntar helt i vågen!

Btw, är det nån som har tips på en bra låt att sjunga på Idol? Engelsk, inte så jättelugn låt (:



Kommentarer
Postat av: Lina

NEJ! Sluta inte skriva !! Tips på en Skitbra låt är;





4 strings - take me away

gigi dagostino - ill fly with you

Elize - automatic

Sam G - Don't Leave Me Alone (Original Mix)

2009-04-17 @ 00:26:24
Postat av: anonym

Men du kommer väl komma tillbaka sen? du slutar väl inte skriva helt va?

2009-04-17 @ 00:27:59
Postat av: Sara

Håller med dig helt och hållet vad gällande vågen och så. Smart tjej

2009-04-17 @ 17:45:08
Postat av: Sofia

Sv; Nej jag ska inte sluta skriva helt :) Men kommer bara skriva då jag verkligen har nåt intressant att berätta. tack så mycket för låttipsen :)

2009-04-17 @ 17:50:26
URL: http://youdontexist.blogg.se/
Postat av: Clara

Håller helt med om vågen. Själv är jag 15 och väger 48 kilo, vilket känns pyttelite jämfört med resten av mina vänner som väger mellan 50 och 60 kilo..

2009-04-17 @ 19:25:25
URL: http://claraslife.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0