Påskpynt

Gick en promenad med lilla Kajsa idag och hämtade lite påskpris från skogen. Visst jag förstår folk som inte har tid eller orkar gå ut i skogen och hämta, utan åker till stan och köper. Men det är ju så mycket mysigare att hämta själv, likadant med julgran, halva grejen är ju att gå ut i skogen:)

Har iallafall påskpyntat lite nu på förmiddagen och lite av eftermiddagen, myst lite med Kajsa och ätit godis! Nu är pappa i stan och sen ska vi två äta massa god mat. Sen vet jag inte riktigt vad kvällen bjuder på ;D får vi la se!
 

GLAD PÅSK! =)


Haha, aldrig gjort det där själv så klaga inte:D!! Ser ut som att en tre-åring har gjort det x)


Min lilla Pärta! <3

Kommentarer
Postat av: anonym

jag tycker det var fint!! =)

2009-04-10 @ 20:11:09
Postat av: maja

din hund är så söt. hur gammal är hon ?:)

2009-04-10 @ 20:13:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0