Nygammalt

En promenad idag igen på morgonen! Hurtig jag känner mig. Idag gick jag med min syster. Vi 2 och 6 hundar. Eller ah min lilla hund är ju bara en kvarting ;D En timme var vi ute, alldeles lagom :)

Kom hem och började fixa lite mera med trädgården igen, idag målade jag! Hittade ett par gamla stolar som jag tänkte måla svarta, blev inge bra alls så slänger dom nog. Målade också några stora krukor som var lite slitna, och en liten kruka som står på nån hundplatta. Lägger in bilder så ni får se:)

Innan, jättetråkig och sliten!

Efter. Gav upp efter ett tag så det är därför det är mycket vitt kvar att måla.

Krukan och hundgrejen, har inte målat i krukan, ska ju ändå i med jord där:D(ganska självklart?) Haha

Stora krukorna

.

Tråkigt inlägg det blev, men det får ni leva med! :)


Kommentarer
Postat av: Sofia

Oh så fint du målat =P har lagt till dig på bloglovin nu iaf =)

2009-04-07 @ 16:44:32
URL: http://sofialb.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0