Långa nätter

Jag blir så otroligt irriterad på alla människor som går runt och tror att dom äger allt och alla. Tror att dom är nåt för dom sitter vid en dator och kallar nån fula ord. Går och kollar snett på folk som inte ens gjort dem nåt. Är det svårt att förstå det här; GE respekt och FÅ respekt.

Har ett bra ex på det som hände idag. Jag och tre kompisar kommer ut ur matsalen och där sitter några tjejer som fullkomligt Hatar mig. Och varför dom hatar mig är så jävla löjligt egentligen. En utav dom är kär i N, och är det mitt fel? Nej. Och alla dom är vänner med en tjej som ett annat ex varit tillsammans med. Dom gjorde slut och han blev tillsammans med mig, är det mitt fel att dom gjorde slut två veckor innan vi ens började prata? Nej! Han hade väl också känslor, det var ju inte bara jag. Inte direkt så att jag stod med en pistol och tvingade honom att tycka om mig.

Men iallafall, så kommer jag ut där. Och en utav dom kollar på mig och verkligen börjar asgarva. Hon petar på sina kompisar och alla kollar åt mitt håll, kollar snett och börjar skratta.

Är det bara jag som tycker att det är så jävla dålig stil? Ska dom försöka trycka ner mig eller? Jag tycker bara ni är patetiska så ni lyckas ju verkligen inte. Och ni har ingen anledning att hata mig, för att jag råkade tycka om två killar? För att dom råkade tycka om mig? Ah förlåt då så jävla mycket för det.

Varför ska alltid tjejer hålla på och haka på varann? Fan så onödigt. Men om den kille man är tillsammans med är otrogen blir de flesta tjejer skitsura på tjejen han hade sex med, inte killen! Varför?! Det är ju honom du är tillsammans med, inte henne! Det är honom du ska bli flyförbannad på, honom du ska skrika åt. Inte henne. Visst om hon visste att ni var tillsammans och ni är vänner. Men jag tycker att killen gör mest fel iallafall.

Orkar inte skriva så mycket mer nu, måste plugga till ett Naturkunskap prov imorgon. Var nytt ute och sprang. Det är så skönt att andas in den friska härliga luften. Då blir jag lycklig, att känna att jag gör något bra för min kropp och för mig.

Men ha en jättetrevlig kväll :)



Kommentarer
Postat av: Anonym

beundrar dig och ditt sätt att skriva :)

2009-04-14 @ 23:01:29
Postat av: Jossan :)

Jag håller helt med dig. Tjejer är redan så "lite värda" i det här samhället. Varför inte försöka stötta varandra istället för att trycka ner varandra. You go girl :).

2009-04-15 @ 16:24:08
URL: http://joseefiin.devote.se
Postat av: anonym

Fan vad du är snygg. Så du kan alltså sjunga OCH skriva plus att du är snygg? You got it goooing girl

2009-04-17 @ 00:34:56
Postat av: Sofia

Åh, tack så jättemycket! :)

2009-04-17 @ 00:35:44
URL: http://youdontexist.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0