I just want to live my life

 Idag har jag blitt lite brun, det ni! Låg ute och solade lite och kollade runt i våran otroligt stökiga trädgård.. Tillslut kunde jag inte ligga still längre utan började städa, höll på i 5 timmar! Fan så fint det blev, slängde massa saker, rev, och flyttade. Byggde lite fina saker med stenar, plockade små pinnar.
Skulle egentligen tagit en för och efter bild så ni skulle fått se men det kom jag inte på förräns efter. Synd!

Första grillningen idag också, supergott! Då är det äntligen på väg att bli sommar. Grillade nåt kött men när jag skulle äta det så tyckte jag att det var så äckligt, kan knappt inte äta kött längre.. : /
Får bli kyckling och fisk istället, är ju gott det med. Nu ska jag cykla lite och kolla film, sedan sova. Ska upp tidigt imorgon och springa och fortsätta rensa i trädgården.

P U S S





Kommentarer
Postat av: dfgdfgdfgdf

ååh vad gott med grillat

2009-04-05 @ 15:32:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0