Hoppelihopp

Var ute med Jossan en liten snabbis för att hon skulle röka. Tänkte passa på att ta lite roliga hopp bilder då men det gick åt helvete. Hur lyckas folk se snygga ut när dom hoppar!? Äh, jag lyckas iallfall inte ; )


Ser ju inte ut som att jag hoppar! Haha


Hoppa Jossan! Hoppa :D

När jag kom in såg jag att min hund låg vid våran kista i vardagsrummet och gnällde som en tok. Trodde då att hennes boll eller någon annan leksak hade åkt under där. Men nejdå inget var där förutom massa dammråttor :S Knäppa hund!



Äh, jag tycker om dig iallafall! Även fast du är otroligt korkad:)

Kommentarer
Postat av: Edith :]

Visst kan vi det, dock ser jag inte din länk? :p

2009-04-12 @ 16:45:39
URL: http://edithh.blogg.se/
Postat av: ROLIGHETERNA

har lagt till dig med. Skicka gärna in en rolighet och få en länk på bloggen!

2009-04-13 @ 13:58:24
URL: http://roligheternas.blogg.se/
Postat av: Sten Hög

Heja Volvo raggarna från Enköping!

2009-05-04 @ 19:44:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0