day 1

jag har ett distansförhållande
har ni ?

I såna fall vet ni hur bajs de är.
Men ibland äre faktiskt okej, det är ju som att man har pojkvän dom få få få få få FÅ gångerna om året man  ses. För dom som är såna som inte kan vara trogna är det ju en helskön relation, ( nej, syftar inte på mig, varför tror ni det?) men för dom som vill ha EN i sitt liv (hur man nu kan vilja ha det) så är det som rännskita på självaste julafton. Min alldeles egna tolkning, I'm proud over it. Jag har förresten aldrig haft rännskita.. någon som kan beskriva känslan ? helst detaljerat..

Men bortom allt de negativa finns de ett ljus i mörket, (också egen tolkning)..
hursomhelst kommer den här bloggen handla om me myself and I.
Och prinsen i the town called "anonym" .


Kommentarer
Postat av: Elin

vad betyder distansförhållande ?

2008-12-30 @ 00:34:45
Postat av: bloggowner

de betyder att man har ett förhållande, och bor i olika städer, mellan oss skiljer de 40 mil t ex.

2008-12-30 @ 00:35:30
Postat av: jag är inte dum!

HUR DUM ÄR MAN SÅ MAN INTE VET VAD DISTANSFÖRHÅLLANDE ÄR?!?!?!???

2009-01-26 @ 11:09:00
Postat av: bloggowner

okej, andas ! hahaha

2009-03-10 @ 13:58:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0