Can't sleep with desperation

Skrev ju förut att jag ska åka ner till Joakim den 8 april. Kan fan inte fatta det, jag, Sofia ska träffa en kille som jag träffat via internet. Haha, gillar att det är lite galet faktiskt. Lite spontant. Ett äventyr.

De flesta jag berättat för blir skitoroliga och tror jag kommer bli mördad. Men den som blev mest glad var min bror ( sista jag trodde skulle bli glad ).. Han litar nog lite mera på min magkänsla än de andra, haha. Men jag själv är inte ett dugg orolig. Känns som att jag pratat med Joakim hur länge som helst. Klart jag är nervös över att vi ska träffas, men bara över att allt ska gå åt pipan. Inte för att träffa honom.

Vi har redan pratat om datum vi ska ses efter den här gången jag åker ner. Och det känns kanske lite tidigt, men det är bara för att det är meningen att man ska tänka så. Man ska vänta och se hur det går osv, men det är fan så mycket lättare att bara tänka positivt, det här kommer fan gå bra! Helt ärligt skulle jag kunna boka resor ner tills sommaren om det vore så.

Har 2 resor bokade nu iallafall. 8 april och 24 april. Sen kommer jag förmodligen åka ner 8 maj igen och så åker vi upp tillsammans. Bara något vi pratat om ännu men det skulle iallafall vara riktigt roligt :)

Lite roligt att i början var det han som ville ses tidigt och jag tyckte han var helt galen. Jag ville vänta till i mitten utav maj, och då tyckte han att jag var galen istället, haha. Nu skulle jag aldrig kunna vänta så länge. Tycker 8 april är otroligt långt bort..

Menmen, får helt enkelt nöja mig med telefon och cam så länge.. (;

PUSS


Kommentarer
Postat av: Joseefiin

Självklart är jag glad för din skull, men samtidigt orolig. Inte för att jag tror att det är någon fara. Det är väl typ för att det är så man ska tänka..eller nåt! Vore ju verkligen skit roligt om det funkar och känns lika bra när ni ses. Men bara så du vet så stryper jag dig ifall det blir något mellan er och du ens tänker tanken på att flytta från mig :)

2011-03-20 @ 17:29:28
URL: http://Joseefiin.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0