Bumpy

Kom långt med duschandet osv. Började tänka på annat (som vanligt). Nu var det skrivandet som satte igång hjärnan. Kom att tänka på varför jag älskar att skriva, varför jag har en sån passion för det. Nu menar jag inte skriva som i att blogga, utan noveller och mindre lyckade böcker.

Och jag har ju verkligen glömt en sån stor grej! Min morfar var en skitduktig journalist och skrev en massa innan han blev sjuk och pensionerade sig. Mamma har sagt att jag är lik honom vad gällande vissa egenskaper och varför skulle inte skrivandet kunna vara en utav dom?

Lite coolt ändå, träffar honom aldrig. Bara en gång sen jag var fyra, men jag har ändå ett stort intresse gemensamt med honom.

Nej nu ska jag komma iväg på riktigt, dumma blogg att ta min tid igen!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0