Remember my name

Har precis kommit hem från en sjuk rolig studentkryssning. Åkte med Jintana och Lovisa. Finns inget att skriva förutom att det var dunder! Har tyvärr inga bilder därifrån ännu, kommer senare. Slänger upp lite bilder på det jag köpte där istället.

Var så grymt sugen på pizza när jag kom hem så bjöd mamma och pappa på de :)



Lite av beställningarna jag fick



Köpte ett armband till mig själv



Och ett till min syster

Nu ska jag duscha, packa upp sen sätta på en film och sova! :)

O V E R  A N D  O U T


Kommentarer
Postat av: Jossan :)

MINA CIGG <3

2010-03-08 @ 11:49:41
URL: http://joseefiin.devote.se
Postat av: H a i d i s -

Hellu, Har det synts några vårtecken hos dig än? :D

2010-03-08 @ 16:45:50
URL: http://haidis.se
Postat av: Anonym

nej mina cigg<3! och nej inga vårtecken! förutom en liten myra under min säng :)

2010-03-10 @ 20:15:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0