Jag tänker på sex

En tredje dag avklarat på praktiken! Det är så skönt att pendla, eller att åka buss. Går upp klockan sex, duschar, tar på mig kläder och åker till stan. Bussen går 07.00. Framme vid 08.00. Då går vi direkt till den andra bussen som går typ 10 över 8. Sen jobbar vi i ca 8 timmar. Sen är det bara att ta stadsbussen tillbaka och sen 804 till Enköping!
 
2½ timme på buss varje dag, så skönt! Nackdelen är ju att gå upp så tidigt och att komma hem vid sex.

Idag lyckades jag försova mig också, vaknade tjugo i sex och hoppade in i duschen snabbt som tusan och hann knappt fixa mig alls. Skyndade mig in till stan och skrev till Ninni att vi skulle ta en senare buss för jag försovit mig och då hade hon visst också försovit sig! Så det var ju bara att sitta och vänta på busstorget i cirka tjugo min. Suck!

När vi stod och jobbade idag kom en servitör in och pratade med Peter. Han hade hört nå kul skämt som han ville berätta;
 En man gick in på en hataffär för att köpa en hatt. Han står och småler medans han kollar på hattarna. Expediten kommer fram och frågar vad mannen tänker på. Mannen svarar; Jag tänker på sex men jag ska köpa en hatt !
Höhö, gillade den ;)

Sen kommer han tillbaka och berättar om ett gammalt par han hade serverat kvällen innan. Damen hade berömt lammrätten otroligt mycket och ville så gärna veta vart den kom ifrån, hur den gjordes osv. Och servitören hade svarat: Jag vet inte, den kom i påse!

Hahah, han sa att han inte hade velat ljuga för dom att den inte var hemlagad !

Det kom en tjej in idag som jobbar på hotellet hon kom med två olika stora skålar och frågar Peter vilken hon ska ta. Han svarar: Storleken har väl ingen betydelse? Siat kollar på oss och säger; Säger vem!?
Jävla porrisar dom är alltså. Haha. Så härligt att jobba där, man blir alltid så glad och skrattar typ hela tiden !

Nu ska jag duscha och smörja in mig med brun utan sol :)


O V E R  A N D  O U T



Skitgoda flingor! Mamma köpte dom idag och jag prövade dem direkt, mums!



Choklad och jordgubbar är mina favoriter, allt i ett!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0