Står helt still

Har visst inte skrivit på ett tag. Har haft hur mycket som helst att skriva om, men ingen ork.

Jag är så otroligt trött, på allting faktiskt. Jag har totalt gett upp.

I skolan så har jag en hög med rester som bara blir större, och jag orkar inte ta tag i det. Jag bara skiter i det. Nya prov som jag inte pluggar till. Enda gången jag trivs i skolan och är glad, det är då jag lagar mat. Men även det tröttnar jag på.

Och min fritid. Har träffat min kusin de senaste dagarna, that's it. Slutar vara med mina vänner, för jag orkar helt enkelt inte. Hatar att folk sover här och hatar mera att sova borta. Sitter hellre hemma i min ensamhet och övar på sång, skriver låtar och dikter. Jävla mysko jag är. Men det är DÅ jag är glad. När jag får vara kreativ.

Festa? Nejtack! Ser ingen mening alls med det. Såklart att jag festat, men känner mera ; aldrig mer.

Killar. För mycket problem! Så har lagt av med det med. Skrev ju med N och så men nu har jag sagt upp kontakten med honom, kanske för att bli av med ännu ett problem .. trodde jag skulle slippa tänka på det, men hey, har jag nånsin tagit rätt beslut förut? Nej.

Funderar på att kanske lägga ut några av mina texter så att jag får höra om dom är helt odugliga eller okej.
Det är som att jag sitter och väntar på att nån tragedi ska hända, sjukt jag vet! Men jag kan inte skriva annars. När nån dör, när jag bråkat med nån osv då jäklar kan jag skriva som en tok. Annars sitter jag bara där med penna och ett tomt papper och stirrar ut i intet.

Det är så underbart att kunna skriva av sig, när jag och N gjorde slut skrev jag tre låtar. Eller nej nu ljög jag. Skrev två, och den tredje när vi var tillsammans, till honom. Dom andra två var för att jag skulle komma över honom lättare, och det gick. Den allra första heter Seems och handlar om när vi träffades och så.
Den andra heter; Not proud och den handlar om att jag ångrade allt jag gjorde fel när vi var tillsammans
Den tredje heter; My love wasn't you och är mera en låt om att jag klarar mig utan honom.

Lägger väl ut Seems snart kanske!

                                                                                           OVER AND OUT

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0