Godmorgon

Ska snart ut på en springtur. Får panik av att inte träna.. Iallafall, skulle sprungit imorse, går upp vid nio och tar på mig kläder. Då märker jag att min iPod är urladdad. Då fick jag nog och gick och la mig till tio över ett. Haha.

Imorgon åker mamma och pappa bort till något hundläger. Skönt! Blir ensam tills på söndag. Imorgon har jag bestämt att jag ska laga middag åt Jossan, hon verkade dock lite osäker när jag sa vad jag skulle göra. Men nu ska jag ut.

O V E R  A N D  O U T



springa på stranden? jatack

Kommentarer
Postat av: Mia

Hej du!!



Jag och min syster är med i en tävling där vi kan vinna en liten dator :) Vi hade vart väldigt tacksamma om du kunde klicka in dig på:

http://www.asusnordic.com/summertour/?p=351

och rösta på oss... Det vore så himla snällt :) Det tar ca 3 sekunder du behöver bara klicka på den lilla snäckan bredvid bilden..



Kram// Mia & Mirna

2009-07-07 @ 14:57:36
URL: http://metrobloggen.se/miiia
Postat av: Vardagsgalningen

Haha, jag brukar också försöka hitta förevändningar för att slippa gå upp. Ibland går det så långt att jag anser mig förtjäna sova lite längre, för att väckarklockan spelar en dålig låt från radio.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0