inte ens värt att bry sig

"Nu är du officiellt inte min vän längre" - tillåt mig att skratta; HAHAHAHA!!!!!!

För det första; vem FAN skriver ett sådant sms?

För det andra; när var vi vänner?

För det tredje; HA HA HA HA


Det fanns en anledning till att jag var "vän" med dig, och det var för att kunna umgås med min riktiga vän! Inte för att jag gillade dig, förlåt om jag fick dig att tro det.  Eller jo, jag gillade dig lite i början men sen släppte det som tur var. Jag insåg vilken människa du var! Fyfan, har aldrig avskytt någon så jävla mycket. Bara jag ser dig blir jag så jävla deprimerad och arg!! Och nu slipper jag dig, HALLELUJA!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!                                             















Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0