Just let it go

Nu har vi jobbat! Eller Mica fortsätter, ska snart ut och hjälpa henne. Mamma och pappa kom förbi och lämnade Kajsa också .. Så nu ska hon vara här i några timmar medans dom tränar. Ska nog gå ut och kolla så att hon är kvar på gården !

Har precis varit ute och sprungit .. Satt och skrev här när jag kollade ut och såg Mica stänga av gräsklipparen och skrika  " KAJSA!!!!! " . Jag sprang ut och efter Mica ner på vägen där Kajsa sprang efter några cyklister. Skrek på henne och sen lyfte Mica upp henne och vi gick tillbaka. Jävla idioter som fortsatte köra på vägen när dom såg att det var en hund där !! Skitfort körde dom också, fan så irriterad jag blir!!!

Nu ska jag tydligen laga mat till Mica, får se vad det blir : )







Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0