Det här är min vän fettvalken

Jag och Mica har precis ätit upp våran goda middag! Kycklinggryta med pasta, muums !
När vi hade ätit upp maten satte jag mig och slog händerna i knät och log skitstort och sa ;" IKVÄLL SKA VI ÄTA CHIPS!!!! :D "   Men jag är inte konstig för jag blir glad för det för Mica var också glad, så det så!

Höhö, Mica är riktigt rolig ..

Mica - Men du, satte du i dvd;n i filmen ?
Sofia - ( helt inne i datorn ) Eh, nej jag gjorde aldrig det.
Mica - HAHAHAHAHAHAHA
Sofia - ?
Mica - HAHA, du tänkte inte på vad jag sa vaa ????
Sofia - Jo att du satte dvd;n i filmen ?
Mica - Aha ..



OBS!!! Det som är roligt är att FILMEN ska vara i DVD;N! Mica ville att jag skulle påpeka det.

Inatt kom Lucas in i vardagsrummet och säger:

Lucas - Fan jag börjar bli smal igen, tröjan hänger runt magen
Mica - Ah dig är det synd om .. Och här sitter vi med våra tajta tröjor ..
Sofia - Jag skulle också vilja ha en tröja som satt lös. Då skulle jag behöva ha en jättestor tröja, typ pappas nattlinne!
Alla - ?
Sofia - Eh asså om han nu hade ett ...




Nu ska vi vara mysiga och se film :)


 


Kommentarer
Postat av: Mica

Hahahahahha jag dör!

vi var så sjuka i huvudet.

Jag saknar dig <3

2012-01-07 @ 10:58:12
Postat av: Sofia

Sv; hahah! oj vad du kollat igenom arkivet då. Satt häromkvällen och gjorde samma sak, dog av garv ett antal ggr xD



samma här bigtime .. <3

2012-01-07 @ 11:38:05
URL: http://youdontexist.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0