Core

Core var skitroligt! Den bästa instruktören också, hela tiden gick det igenom mitt huvud: "hur fan orkar hon?! hur FAN orkar hon?"?

Jättejobbigt och fort gick det! Kändes som att man kom in i lokalen sa hej och sen gick typ. Men det ska jag verkligen köra igen.
Har gymkort men det är så tråkigt att träna själv, jag är så lat så jag ger upp efter ett tag. Men om man är i grupp och tränar så vill man ju orka! Kanske lite mera än dom andra också ; ) Tack Jossan för att du frågade om jag ville joina! :)
Har hunnit med att grilla nu också, gottgott. Fast denna gång blev det kyckling, ville inte pröva på mera kött. uuh ;D Men nu ska jag ta och träna lite mera på en dans jag håller på med!





P U S S

Kommentarer
Postat av: Jossan :)

Det var så lite så, roligt att du ville följa med :)

2009-04-09 @ 23:54:52
URL: http://joseefiin.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0