We are not alone

Idag har jag hunnit med en jävla massa känns de dom..

Jobbat 7-12.
Varit med Klara på stan och lunchat med henne.
Gått ner på um och gått tillbaks till stan för dom hade stängt.
Solat.
Sprungit på Jossan och Sara på stan och våldgästat deras lilla fikastund.
Gått mera på stan och shoppat lite smått.
UM igen, och denna gång var det öppet så bokade en tid tills på fredag så jag får dom satans pillrena ;D
Och sist men inte minst, hämtat ut paket från Nelly. ÄLSKADE SKOR!

Försökte fota grejerna men som sagt så är ju kameran åt helvete så den ska lämnas in imorgon.. suck!








Mina älskade 14,5cm klackar som är TUSEN gånger snyggare i verkligheten.
Kommer garanterat bo i dom i sommar! ;o

Nej nu ska jag fan ut och springa!

PUSSEN


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0