I'd catch a grenade for ya

Tjeeeena bloggen! Länge sen fan. Surprise surprise...
Hade tid över och tänkte faktiskt uppdatera bloggen lite.
Jag, Sofia har börjat banta. Riktigt hårdbanta. Och tamefan att det har gett resultat. -8,5 kg! Känns så JÄVLA underbart. Och mitt hederliga springande har kommit tillbaka. Idag dissar jag det rätt så hårt för det snöar, sån springnarkoman är jag inte .. än (;

Vill nästan lägga upp mina före och efter bilder men dom är lite för nude tyvärr. Och efter bilderna är ju inte tagna så det skulle bli före och under tider bilder, haha. Har bara 5kg kvar som ska bort. Snart så :)) !

Har en "liten" nyhet till att skriva om.
Jag och Casandra hade tråkigt en kväll och bestämde oss för att bli medlem på en dejtingsida (!?!?). Sagt och gjort.
 Men såklart fanns de bara fula, jobbiga killar som bara ville ligga.

 Var inne en kväll när jag hade tråkigt och höll musen över inloggade för att se om ngn såg okej ut. Och JA, där var det en skitsöt kille. Och som sagt, hade tråkigt så jag flirta med honom och vi började skriva. För att göra en lång historia kort så åker jag ner till honom 8 april. HERREGUD säger jag bara. Det är ju faktiskt helt insane.
Ska passa på att träffa Natte en snabbis när jag ändå är nere i Jönköping, ska bli riktigt roligt det med. Han sa att han skulle kidnappa mig så får de om Jocke har någon Sofia att hämta där eller inte. Haha.

Men nu ska jag hoppa in i duschen och sen åka och jobba. Uppdaterar mera ikväll :)

PUSS






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0