Shine

Hittills har det varit en kanon helg!
Igår cyklade som sagt jag och Mica in mot stan för att shoppa lite smått & gott. Vi träffade även Emma och gick upp till henne för att fixa gelenaglar.

Satte oss ute i solen och fixade med naglarna, drack och grilla. Ingen bra ide med dricka för då blev Emma taggad på Joar, så det var ju bara att fixa sig och gå ner dit. Bara jag och Emma dock .. Mica, Marcus och Mattias dissade oss ganska hårt, haha.
Efter Joar åkte Emma på efterfest och jag bestämde mig för att däcka hemma hos henne. Sov en timme och sen går jag och Mica ut för att träffa lite folk. Går hem igen efter en timme kanske och märker att lilla Emma kommit hem från efterfesten, och LÅST dörren! Stod och kasta sten i en halvtimme innan hon fatta att det kaaanske var någon där ute.
Satte oss i solen ett tag men de blev lite kyligt så jag däckade inne i stället några timmar.

Vaknade runt ett och kände att pizza skulle faaan vara gott, så det traska vi och köpte och satte oss ute på uteplatsen i solen och åt.
Gick sedan ner till stan för att shoppa lite mera. Har nu införskaffat mig; Två linnen, två par shorts, två somriga nagellack, gelenagelkit, ankelstrumpor, leggings & en jeansskjorta :)


Världens sämsta kvalité men såhär såg mina naglar ut innan Emma gav sig på dom. Har ju fått lov att ha korta eftersom jag ofta handskats med mat.



Och sen efter






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0