Just a dream

Blev ingen tripp till Akam ikväll, har istället bakat massa pepparkakor!

Jag hällde upp en stort glas julmust, tände lite ljus, satte på EMDs julskiva högt och satte igång. Riktigt mysigt var det :)!

Men Akam har nu tjatat väldigt mycket om lussebullar så på tisdag åker jag till honom och bakar lussebullar, vanliga kanelbullar samt pepparkakor, får se hur det går. Aldrig gjort lussebullar i hela mitt liv (; blir intressant!

Nehe ska man kanske hänga upp tvätten, borsta tänderna och knyta sig kanske. Upp tidigt imorgon, fast jobbar bara till tio så det är ju ingen lång dag direkt. Känns nästan onödigt att åka dit. Idag jobbade jag 7-11 och hade 4 morgonbesök och imorgon får jag väl 3. Meeenmen, ska inte klaga. Mycket hellre korta dagar än delad tur t.ex, det är ju det värsta!

Just de, hänga tvätt var det ja!

Tjingis!



Inte världens vackraste, men goda blev dom iallafall :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0