say it like you mean it

Har äntligen blivit av med all skräp jag samlat ihop i trädgården. Åkte och slänge det idag, passade också på att sola då:)

28 min för 110:-!Och blev bara röd ett tag, nu är jag som vanligt. Haha känns jävla värt. Men ah, får väl åka in i morgon och sola också:)

Gick även hem idag från stan med M, fan vad jag känner mig duktig! Har även messat Jossan och frågat om vi ska gå imorgon. Annars får jag väl gå själv med 6 hundar. Det måste fan se roligt ut. Jag kan ju inte hålla koll på alla precis. Skitsvårt, förstår inte hur vissa vill ha typ 7 barn. Hur ska dom hålla koll? Koppel på dom också eller? haha knappt det funkar ju på hundar liksom..

Gud vad jag saknat den här underbara låten!


Jossan svarade nu och frågade och jag ville följa med på core imorgon :) Sökte på det på google och det verkar jättekul! Man tränar mage och rygg. Härligt, kul att testa lite nytt !




Checka nybloggerskan; www.kirrabiffen.blogg.se

Kommentarer
Postat av: matildah

finns ingen som är så överdriven som den bruden asså :P

2009-04-09 @ 00:32:16
URL: http://matildaah.blogg.se/
Postat av: Sofia

Haha jasså? Jag blir lika irriterad på det varenda gång, sånt slöseri! Glad påsk förresten!

2009-04-09 @ 06:46:52
URL: http://sofialb.blogg.se/
Postat av: Sandra

Core är skitkul! gått på det några gånger:D

2009-04-09 @ 15:07:56
Postat av: Sofia

Sv: Åh vad kul! Hoppas jag också tycker det:)

2009-04-09 @ 15:46:49
URL: http://youdontexist.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0