Say it like you mean it

Ojojoj vilken händeserik dag det varit idag -.- .. Njaa.

Var tillgänglig idag för jobb men dom ringde aldrig så har istället, städat, bokat tvätttid, hämtat post, handlat blommor, OCH ringt yrkes och studievägledaren Pia!

Ringde henne SJU gånger innan hon svarade, haha. Och det var under två timmar ungefär, upptagen kvinna herregud..
Har iallafall frågat henne om utbildningen som börjar i Augusti. Dom skulle tydligen göra om hur mycket som helst i höst vad gällande kursplaner, lärare osv så hon kunde tyvärr inte svara på ett endaste dugg..

Ska boka tid med henne i slutet på mars/början på april så skulle hon veta mera och då hjälper hon mig att söka också :) Förhoppningsvis kommer jag in första gången annars kommer jag nog tappa hoppet lite.. haha. Ääh får väl kanske söka i flera städer då? Och på distans? Känner på mig att jag kommer fråga ut stackarn i vår;D

Menmen nu ska jag kika lite på tv och sedan ska jag gymma med Joakim :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0