Nyår 11/12

Nyår firade jag hemma i Gislaved med hjärtat och hans vänner!
Jag och Joakim handlade mat som jag, michaela, patrik och Joakim lagade. Det blev kyckling, potatisgratäng, grönpepparsås, sallad och bröd. Mycket gott :)

Igor, Mile och Filip kom även över och åt med oss!
Efter maten blev det mycket dricka, lekar och skratt! När klockan var runt kvart i tolv gick vi upp till torget för att kolla in alla fina fyrverkerier och dricka champagne. Sedan begav vi oss hem igen och då kom det lite flera folk :)
Patriks bror Johan och hans 6 vänner, heeelt plötsligt blev lägenheten otroligt liten kan jag säga, haha. 
 
Togs över 400 (!?!) bilder under kvällen. Igor lekte paparazzi, krälade över golven, stod på stolar och hade sig för att få bra bilder så får välja ut några, tar ju en eeevighet att lägga upp på bloggen när det är bra kvalitet på bilderna.. :/
































































Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0