Never the same

Börjar bli riktigt trött på att jag inte får några tider på Östergården..
Är tillgänglig hela tiden men icke!
Snacka om att man saknar kryddgårdsgatan nu. Där blev man inte behandlad som en vikarie. Man fick tider direkt, nyckel direkt, alla koder, delegering på medicin, insulin mm.

På Östergården får jag inga tider längre, (beror ju dock på att alla är friska som nötkärnor där..), jag har ingen nyckel så måste be om de hela tiden jag ska in någonstans.
Dom har en personalingång men den får jag inte använda för att jag inte har delegering utan måste gå in genom stora ingången
Delegering kommer jag få PLUGGA till när jag lärt känna alla boende. Känns ju Jävla roligt, har redan pluggat medicin, insulin och smärtplåster och har jobbat med det i ett år men nu får jag gå en kurs som håller på i två dagar för att få de.. Känner mig inte direkt taggad.

Näe, slut på klagandet! Nu blir det en powerwalk innan jag ska börja tvätta 12-17! Woop woop



<3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0