Sounds good to me

Nu har jag inte bloggat på 3 veckor(!!!). Det är ju katastrof. Syster har klagat mycket på det också så kände mig rätt så tvungen att skriva lite här nu:)

Jag och Joakim hämtade ner Kajsa för några veckor sedan och ska redan lämna tillbaka henne imorgon. Tror att omställningen blev för stor för henne, och sedan trivs hon helt enkelt inte här. Hon har blivit en helt annorlunda hund på den korta tiden.. Börjat gnälla utav minsta lilla och slutar inte, skäller på andra hundar ute och är allmänt aggresiv. Riktigt tråkigt då jag och Joakim verkligen såg fram emot att ha henne här:(

Menmen, hon kommer må så mycket bättre när hon är tillsammans med sin flock igen! Få bo på landet och springa lös i skogen med sina fyrbenta golden vänner.

Jag blir ju också själv nu på kvällarna eftersom Joakim jobbar 14-00 så får väl försöka jobba så mycket kvällar som möjligt eller skaffa en fisk till sällskap, haha.

Nej men ska bli roligt att komma till Enköping igen! Imorgon blir det middag med mamma och pappa och sedan träffa Jossan. På lördag ska jag luncha med Jintana och förhoppningsvis följer Joakim med så att dom får träffas :) Sen ska vi klämma in en träff med Sandra, Johan, Wilda, Micke, Marre och Hampus. Det ska nog gå finfint!!:)



Ensam Sofia på Alla <3 dag = Jordgubbar i mängder! Mums vad gott det var. Eller nja, egentligen var dom inte så jättegoda men ändå en liiiten smak av sommar mitt i vintern. LYX! :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0