Du <3

Missat att uppdatera igen, oops ! Iallafall så i torsdags hade jag inte tid att skriva för var i skolan hela dagen/kvällen och lagade mat. Hade gastronomikväll, helt okej var det faktiskt :) Åkte hem till käraste Lovisa och sov där på kvällen också.

Vaknade på fredagen ganska tidigt och jag och Lovisa åt frukost ute och mös lite, åkte hem och duschade och åkte sedan tillbaka till Bus för att mysa med henne på självaste vaaaalborg ; ) Sov där ännu en natt och åkte hem för inte så länge sen.

Dagens planer är en långpromenad och sedan The Sims. YEAH!



















Gillar Lovisa i bakgrunden på den här bilden också (;

 


Kommentarer
Postat av: lovisa

min bus, jag tycker om dig! :)

2010-05-01 @ 11:21:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0